NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
Zyto DrTusz Omnipack Dan Sii Zygmanski Nawara

Warsztaty

8 marca 2019

Godz. 9:30-15:30

Jak zmapować swojego Klienta z głową? Warsztat Customer Journey Map (CJM) - Proptima

Zarządzaj doświadczeniem swego klienta dzięki Customer Journey Map (CJM)


Warsztat przeznaczony jest dla menedżerów i pracowników, którzy dostrzegają̨ potencjał uzyskania przewagi konkurencyjnej dzięki ulepszaniu doświadczeń swoich klientów.

Warsztat dostarcza niezbędnej wiedzy i buduje motywację do dalszych działań związanych z poprawą Customer Experience, dzięki lepszemu rozumieniu i nauce budowania Customer Journey Map (CJM).

Proces zakłada uczenie się metodyki budowy map (adaptacji uniwersalnej metodyki budowy CJM).

Cele:

• Dostarczenie uczestnikom wiedzy dotyczącej metodyki budowy CJM i poznanie procesu jego budowy.

• Nauczenie, przez doświadczenie, tego jak w praktyce tworzyć Customer Journey Map

• Przygotowanie do samodzielnego tworzenia mapy.

• Rozwój kompetencji niezbędnych dla budowy map w przyszłości.

• Przećwiczenie w praktyce tworzenia fragmentu Customer Journey Map.

 

Program:

• Edukacja: Zrozumienie i uwspólnienie rozumienia pojęć: podróży klienta, persona, momenty kontaktu, fazy, doświadczenie.

• Przygotowanie do samodzielnego tworzenia Mapy. Które informacje są niezbędne?

• Przećwiczenie w praktyce tworzenia fragmentu Customer Journey Map. Poznanie procesu budowy CJM.

• Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do budowy map podróży klienta w firmie.

• Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest większość firm?

• Quiz wiedzy dotyczący CJM/CEM - z nagrodą:)

• Jak to robią inni – SAFFARI CJM po przykładach firm, które skuteczniej zarządzają doświadczeniem klienta (CEM).

• Customer Journey, podróż przez firmę – wprowadzenie w metodykę by ProOptima.

• Customer Journey Map – warsztat budowy fragmentu mapy podróży klienta. Cz I.

• Customer Journey Map – warsztat budowy fragmentu mapy podróży klienta. Cz II

• Warunki budowy CJM w firmie – jak zarządzać projektem przed, w trakcie i po zbudowaniu CJM?

 

Prowadzący:

Tomasz Kras

Trener, coach i konsultant. CEO ProOptima. Inspiruje dostarczając praktycznej wiedzy i facylituje proces rozwoju kompetencji krytycznych dla budowania satysfakcji Klienta: sprzedaży i obsługi, negocjacji.

Z wykształcenia psycholog - ukończył z wyróżnieniem psychologię na Uniwersytecie Jagiellońskim. Posiada certyfikat półtorarocznej Szkoły Trenerów i Konsultantów Zarządzania. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami oraz Customer Experience Professionals Association

Od 13 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działów mających bezpośredni kontakt z Klientami wzmacniając pro-kliencką orientację firmy. Aktualnie koncentruje się na praktycznym wykorzystaniu możliwości kierowania emocji dla budowania trwalszych relacji z klientami i osiągania lepszych rezultatów biznesowych. Ekspert w zakresie videotreningu jako metody szkoleniowej prowadzącej do spektakularnej zmiany nawyków.

Przeszkolił tysiące osób z kilkudziesięciu firm i instytucji. Uczestnicy prowadzonych przez niego szkoleń doceniają jego rozległą wiedzę i doświadczenie w obszarze relacji z Klientami, nastawienie na słuchanie i rozumienie specyfiki ich problemów i wyzwań, a także generowanie praktycznych rozwiązań, które łatwo wdrażać w realia ich pracy.

Portfolio obejmuje pracę z osobami bezpośrednio kontaktującymi się z Klientami oraz menedżerami m.in. z takich organizacji, jak: Narodowy Bank Polski, Śnieżka, DUKA, Armatura, Barlinek, Electrolux, Sanofi Pasteur, TRW Stering Systems, Quantum Software, POSNET, BRUK-BET, Alstom Power, ArcelorMittal, Jean Louis David, BP, Uniqa, Solidex, Cemex, PZU Centrum Obsługi, CEVA, Tauron, Imperial Tobacco, DAIKIN, COMARCH, ASSECO.

 

 

Cena 599 zł

 

W celu zgłoszenia uczestnictwa prosimy o kontakt karolina.adamkiewicz@nonoobs.pl