NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
Zyto DrTusz Omnipack Dan Sii Zygmanski Nawara

Program

Program ujawniamy sukcesywnie :) Śledź zmiany na naszej stronie i na FB!

Dzień 1

2019-03-07

08:30-08:45

Kawa/Networking#

08:45-09:00

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:00-09:30

Commerce in the era of the connected consumer#

Internet and technology are changing consumers’ habits and the commerce as we know it.  We look beyond the retailing industry, touching topics - among others - such as the increased connectivity, the continuous innovation, the online vs. offline split, the popularity of digital payments or the latest consumer trends. Where next?

Cosmin  Dan

Cosmin Dan

senior analyst covering services and payments, Euromonitor International


09:30-09:55

Jedenaste: nie zamęczaj. O minimalizacji wysiłku w e-commerce#

Czego oczekuje klient kupując w e-sklepie?  Tego, że kupi, po prostu. A jeśli ma jakiś problem - że rozwiąże go szybko i bezboleśnie. Wielu właścicieli e-commerce chcąc zdobyć lojalnych klientów stawia sobie za cel zachwycanie konsumentów i przekraczanie ich oczekiwań, mami ich skomplikowanymi programami lojalnościowymi...  

 Badania Gartnera udowodniły, że tak naprawdę to nie przekraczanie oczekiwań klientów, ale spełnianie ich potrzeb na wystarczającym poziomie ma decydujące znaczenie dla lojalności. Zamiast zachwycać klientów, wystarczy zmniejszyć ich wysiłek w kontakcie z firmą. Podczas prelekcji poznasz sprawdzone praktyki minimalizujące wysiłek klienta w obsłudze. To one pozwolą Ci zdobyć lojalnych klientów - takich, którzy do Ciebie wrócą, zostawią rekomendacje i polecą Cię znajomym.

Marek  Bartnikowski

Marek Bartnikowski

CEO, Thulium

Mateusz  Prus

Mateusz Prus

marketing specialist, Thulium


09:55-10:20

Rewolucja technologiczna w motoryzacji: 2019 - co dalej? Jeszcze szybciej, jeszcze prościej:#

-zmiana jezyka pokoleń od języka opisowego do pisma obrazkowego (emotikonki)
media: od 1 kanału w TV do 200 kanałów - trendy, czym się różni youtuber on oglądacza TV - różnice pokoleń zmiana środowiska pracy - jak zmieniało się miejsce pracy od roku 1980
-szybkość adaptacji technologii: elektryczność: 50 lat, smartfony 5ć
-motoryzacja: jak zabiegać o klienta dziś? 1 post o wartości sprzedaży 1,7 mln zł zamiast reklamy za miliony
-nowoczesne technologie w optymalizacji mediów (systemy atrybucji, big data)
-prezentacje produktów bez wizyt w salonie (łączenie wirtualnej rzeczywistości z "normalną rzeczywistością"
-samochody 2012 - 2018, 2018+?... bus czy airbus?
-kiedy klienci przestaną dzwonić a będa to robić algorytmy? - to już przeszłość...

Jacek  Nawara

Jacek Nawara

multiband communication manager, FCA Poland


10:20-10:45

Temat prezentacji podamy wkrótce#

10:45-11:10

Czy Twój e-commerce jest gotowy na Black Friday? Wydajność i zagrożenia.#

Czarny Piątek to fenomen na rynku e-Commerce w Polsce. Jak przygotować się na nowy trend i wygenerować kilkaset procent dochodu w ten najbardziej pracowity dzień w roku? Jak pokazują statystyki (źródło: https://www.digitalcommerce360.com/2018/11/23/thanksgiving-and-black-friday-online-sales-are-blowing-past-expectations/), na przestrzeni ostatnich 3 lat ruch i działania online klientów zwiększają się niemal dwukrotnie. Jak możemy sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów i łowców okazji? W jaki sposób zoptymalizować działania e-commerce? Pokażemy na przykładzie, co oznacza wydajna infrastruktura i przeprowadzimy symulację live zwiększonego ruchu w Black Friday.

Marcin Kozłowski

Marcin Kozłowski

service delivery manager w Centrum Kompetencyjnym Digital, Sii

Patryk  Święczkowski

Patryk Święczkowski

technical leader w Centrum Kompetencyjnym Digital, Sii


11:10-11:40

Kawa/Networking#

11:40-12:05

Modele biznesowe e-grocery #

Sprzedaż artykułów spożywczych z dostawą do domu jest częścią e-commerce, która pozostaje w tyle za innymi segmentami produktowymi. Jakie są tego powody i jak rozwiązują wyzwania tego rynku firmy generaliści i specjaliści? Rozwiązania są dostosowane do bardzo różnorodnych potrzeb klientów: dostawa szybka czy na drugi/trzeci dzień, artykuły trwałe czy świeże. Również wewnątrz tych segmentów istnieją zupełnie różne podejścia. 

Zbigniew  Płuciennik

Zbigniew Płuciennik

założyciel i prezes serwisu, Szopi.pl


12:05-12:30

E-commerce Death Valley: Jak ją przekroczyć i po drodze urosnąć? #

Case study 3 klientów Omnipack, z którymi przeszliśmy Dolinę Śmierci.

Pomiędzy małym a dużym e-commerce istnieje obszar, który nazywamy E-commerce Death Valley. To moment, w którym sklep internetowy musi nauczyć się konkurować z największymi, a jednocześnie cały czas rosnąć. Właśnie wtedy wychodzi z tzw. "garażu", by przejść do skalowalnych rozwiązań. Case study:

-logistyka szybko rosnącego e-sklepu w systemie cross-docking;
-perfekcyjny customer experience dzięki "Domowej Przymierzalni" sklepu Muscat;
-zamiana kosztów stałych na koszty zmienne w branży fashion;
-jak średni e-commerce może konkurować z największymi i dlaczego warto inwestować w najnowsze usługi: same-day delivery, wieczorny kurier czy darmowe zwroty

Tomasz Kasperski

Tomasz Kasperski

CEO & founder, Omnipack


12:30-12:55

Jak jest?, czyli jak mierzymy bieżącą kondycję naszego e-commerce#

Sposób oceny wyników sklepu internetowego w podziale na kilka obszarów- systematyka, która daje komfort podejmowania decyzji taktycznych (co robić tu i teraz), oraz budowania ocen strategicznych.

Mój mistrz mówił mi, że nie ma sensu badać i regularnie raportować metryk, których:

-wartości nie zmieniają się, lub zmieniają się bardzo wolno
-są łatwo “wnioskowalne” z innych, które znamy
-ich wartości nic nam nie mówią, bo nie rozumiemy tych metryk
-nie wiemy, w jakiej są relacji do innych metryk
-nie wiemy, jakich wartości od nich oczekujemy

Maciej  Żyto

Maciej Żyto

e-commerce director, Douglas


12:55-13:15

Temat prezentacji podamy wkrótce#

13:15-13:40

Budowa i rozwój IT w e-commerce - jak zmienić swój projekt i nie stracić przy tym wszystkich włosów? :)#

O tym, dlaczego nie każdy pomysł jest dobry i jak odróżnić te złe, od tych właściwych i jak wybrane pomysły wprowadzić w życie.

Poznaj 16 błędów, które popełniłem przy wdrożeniach IT i spraw, żeby żaden z nich nie znalazł się na drodze do rozwoju IT w Twoim projekcie e-commerce.

-co oznacza MVP i jak priorytetyzować rozwój funkcjonalności Twojego sklepu?
-jak zwinnie organizować pracę w ramach zarządzania IT w firmie?
-co zrobić, gdy wdrożymy już zmiany? Jak je analizować, jak rozwijać?

Mikołaj Zygmański

Mikołaj Zygmański

team leader marketing & e-commerce, S'portofino / SAT TS


13:40-14:05

Temat prezentacji podamy wkrótce#

14:05-14:50

Obiad/Networking#

14:50-15:10

Wykorzystanie Big Data jako odpowiedź na najnowsze zmiany algorytmu Google#

Wyszukiwarki internetowe coraz mocniej opierają ranking na algorytmach wykorzystujących sztuczną inteligencję. Każda kategoria tematyczna czy intencja zapytania posiada własny zestaw kluczowych czynników rankingowych. W tej sytuacji strategie SEO muszą w coraz większym stopniu odpowiadać na to poprzez szerokie analizy danych i uczenie maszynowe. Prezentacja odpowie na pytanie czym wyróżniają się najlepiej wypozycjonowane sklepy internetowe.

Maciej  Woźniak

Maciej Woźniak

managing partner, Whites


15:10-15:35

Jak prognozować w e-commerce i wyciągać odpowiednie wnioski#

-prognozowanie w e-commerce jako proces skazany na porażkę
-pozorne krytyczne momenty GO Sport jako efekt zdrowej priorytetyzacji
-czego GO Sport nauczyło się dzięki zdrowej obserwacji konkurencji
-jak metody fulfillmentu pomogą w prognozowaniu popytu

Marek  Dorsz

Marek Dorsz

e-commerce manager, OBI Group Holding


15:35-16:00

Personalizacja w newsletterze - jak to zrobić inaczej?#

-czy mało atrakcyjny produkt jest skazany na marketingową porażkę?
-jak nie zniechęcić swoją ofertą klienta zainteresowanego tylko jednym produktem?
-czym się wyróżnić i przyciągnąć uwagę?

Anna  Czyżewska

Anna Czyżewska

e-commerce marketing manager, DrTusz.pl

Marcin  Janczewski

Marcin Janczewski

CEO, DrTusz.pl


16:00-16:25

Ewolucja czy rewolucja modelu biznesowego Telemedico – architekta pionierskich rozwiązań telemedycznych w kontaktach lekarz – pacjent?#

-ewolucja modelu biznesowego „od Klienta do …Klienta” - na drodze do innowacji
-rozwój przez doświadczenie - wzloty i …… projekty „z przyszłością” w działalności Telemedico
-Analizy danych – co z nich wynika dla firmy, Pacjentów i Klientów?
-Plany rozwoju Telemedico – pod prąd czy z prądem?

Beata Gosławska

Beata Gosławska

dyrektor, Telemedi.com


16:20-16:30

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


SALA B

Warsztat

14:05-16:30

Jak omnichannel minimalizuje wysiłek klienta#

Czego oczekuje klient kupując w e-sklepie? Tego, że kupi, po prostu. Przed firmami stoi pozornie proste zadanie: zorganizować proces obsługi, który odpowie na tę potrzebę. Jak to zrobić w dobie omnichannelu?

Każdy kanał komunikacji ma swoje narzędzia, dobre praktyki i przeznaczenie. W trakcie warsztatu nie tylko je pokażemy i omówimy, nauczymy się także wybierać odpowiednie funkcje do rozwiązywania prawdziwych problemów w obsłudze klienta.

Pamiętaj: minimalizując wysiłek, budujesz lojalność

Zgłoszenia na warsztat przyjmuje: Dariusz.Sokolowski@nonoobs.pl

Marek  Bartnikowski

Marek Bartnikowski

CEO, Thulium

Mateusz  Prus

Mateusz Prus

marketing specialist, Thulium