NoNoobs 2011/12/13 2014 2015 2016 2017 2018 2019 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Facebook Linked In
prevnext
Zyto DrTusz Omnipack Dan Sii Zygmanski Nawara

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Marek  Bartnikowski

Marek Bartnikowski

CEO, Thulium

Założyciel i jeden z trzech właścicieli spółki Thulium. Na co dzień burzy porządek rzeczy, motywując innych do zmian sposobu działania i myślenia. Wierzy w ciągły rozwój. Specjalista od tematów związanych z obsługą klienta. Chce, aby za każdym zakupem produktu Thulium stało przekonanie, że jest to dobry zakup - potrzebny i wartościowy. Jeździ na rowerze, biega, gra w badmintona. Motywuje go chęć poprawiania swoich wyników. Lubi sporty wymagające koordynacji, siły, sprawności i odporności psychicznej.

Karol  Bzymek

Karol Bzymek

digital & IT director CEE (PECO), Yves Rocher

Posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w branży e-commerce. Przygodę z digitalem rozpoczął współtworząc jedną z pierwszych aptek internetowych na polskim rynku. W Yves Rocher odpowiada za działania w obszarze digital, omnichannel i innowacji. Ulubione słowa? Disruptive approach, hacking performance, DDD (data driven decisions), user experience.

Anna  Czyżewska

Anna Czyżewska

e-commerce marketing manager, DrTusz.pl

Od 7 lat związana z branżą e-commerce. Karierę rozpoczynała w sklepach internetowych: torres.pl oraz selkar.pl. Od ponad 3 lat odpowiada za marketing internetowy i e-commerce w firmie DrTusz.pl. Prowadzi warsztaty na temat tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku Poza pracą fanka zdrowego jedzenia o ogromnym apetycie na książki i dobre seriale.

Cosmin  Dan

Cosmin Dan

senior analyst covering services and payments, Euromonitor International

Cosmin Dan is a senior analyst covering Services and Payments at Euromonitor International. He holds a Bachelor’s degree in Management and Master’s in Marketing from the Academy of Economic Studies in Bucharest, Romania. With a detailed understanding of the business environment, Cosmin’s focus is analysing the markets development in different countries, identifying and confirming key trends.

Beata Gosławska

Beata Gosławska

dyrektor, Telemedi.com

Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze zarządzania  produktami zdrowotnymi, absolwentka kier. Zarządzanie i Marketing , Ekonomiki Zdrowia oraz MBA dla Kadry Medycznej. Od 2017r Dyrektor w Telemedico odpowiedzialna za kreowanie oraz sprzedaż B2B produktów i usług telemedycznych. Wcześniej przez  15 lat menedżer w  Grupie PZU odpowiedzialna za konstruowanie oraz wdrażanie produktów ubezpieczeń zdrowotnych, underwriting oferty specjalnej oraz negocjacje sprzedażowe z Klientami korporacyjnymi,  partnerstwa strategiczne zwiększające jakość i efektywność biznesu. Prywatnie i zawodowo pasjonatka tematyki dotyczącej usprawniania modeli i procesów na rynku usług zdrowotnych, telemedycyny  oraz obszaru innowacyjnych technologii poprawiających jakość życia  oraz  optymalizujących koszty i modele biznesowe firm korzystających z tych usług.

Kacper Gugała

Kacper Gugała

head of project management, Orba

Z branżą IT związany już od kilkunastu lat. Brał udział we wdrożeniu kilkudziesięciu sklepów online zarówno B2C, jak i B2B. Pracował nad międzynarodowymi ecommerce'ami dla korporacji z listy Fortune 500.  Specjalizuje się w analityce e-sklepów, UX i działaniach zwiększających konwersję. Jest autorem ponad 60 artykułów publikowanych na blogu "Czas na eCommerce". Chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem. 

Marcin  Janczewski

Marcin Janczewski

CEO, DrTusz.pl

Współwłaściciel sklepu internetowego DrTusz.pl. Ma ponad 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy, 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego. Z wykształcenia programista, z zainteresowania marketingowiec i sprzedawca, a ostatnio również data scientist. Po godzinach nadal fan nowych technologii, szybkich samochodów oraz surfingu.

Tomasz Kasperski

Tomasz Kasperski

CEO & founder, Omnipack

Założyciel Omnipack, platformy fulfillmentowej dla średniej wielkości eCommerce. Ponad 10-letnie doświadczenie w logistyce sklepów internetowych zdobył m.in. budując i zarządzając głównym centrum logistycznym Westiwing Home & Living CEE. Wcześniej konsultant biznesowy w McKinsey & Company. 

Jan  Kinal

Jan Kinal

prezes zarządu, SetProfit.pl

Z branżą SEO/SEM związany od 2009 roku. Wspólnik w agencji Setugo, zajmującej się content marketingiem oraz SetProfit, nowej agencji na polskim rynku, która połączy kompetencje SEO i Content Marketingu dwóch podmiotów - Nprofit.pl i Setugo.pl.

Olga  Knap

Olga Knap

sales business manager, Allegro.pl

Menadżer w dziale Allegro Reklama, współpracujący z kluczowymi klientami w zakresie projektów specjalnych i strategii. Z branżą internetową związana od 2007 roku, specjalizując się w tworzeniu gier reklamowych i social media. Swoje doświadczenie zdobywała między innymi w Dublinie, pracując dla Accenture przy obsłudze klientów biznesowych Facebooka.

Joanna  Kozińska

Joanna Kozińska

corporate development manager, Allegro.pl

Menedżer Rozwoju Biznesu Allegro.pl.  Ekonomistka, od 13 lat związana z branżą e-commerce. W latach 2012 - 2015 zarządzała platformą sklepową iStore.pl, a od 2015 roku w Allegro odpowiada za współpracę z partnerami strategicznymi serwisu. Obecnie mocno zaangażowana w projekty logistyczne Allegro, w tym w rozwój nowych usług w tym obszarze. 

Marcin Kozłowski

Marcin Kozłowski

service delivery manager w Centrum Kompetencyjnym Digital, Sii

Od 12 lat w IT pomaga dostarczać aplikacje webowe i mobilne. Zwolennik otwartej komunikacji, zrównoważonego rozwoju produktu oraz podejścia zwinnego w realizacji projektów.

 

Sebastian Mioduszewski

Sebastian Mioduszewski

ekspert ds. SEO, Pracuj.pl

Z branżą SEM/SEO związany od ponad 11 lat. Od 6 lat odpowiedzialny za budowę i realizację strategii SEO dla serwisu Pracuj.pl. Jego doświadczenie jest nakierowane na działania SEO stanowiące odpowiedź na potrzeby użytkowników. Jego mottem są słowa Izaaka Newtona „Standing on the Shoulder of Giants”, które rozumie jako codzienne angażowanie do swoich działań nowoczesnych technologii i bazowanie na wiedzy i doświadczeniu wielu współpracowników. Na co dzień współpracując z zespołem Product Development liczącym ponad 100 osób nauczył się rozumieć potrzeby użytkowników i punkt widzenia specjalistów.

Jacek  Nawara

Jacek Nawara

multiband communication manager, FCA Poland

Ze światem marketingu jest związany od ponad 20 lat. Obecnie kieruje i zarządza zespołem komunikacji marek FCA (Jeep, Alfa Romeo, Fiat) jak również odpowiada za nowoczesne technologie oraz sprzedaż z kanałów digital. Ekspert w zakresie marketingu, CRM i e-commerce. Czuwa także nad powodzeniem realizacji kampanii 360º ATL+BTL, performance marketingiem i social mediami. Twórca nowatorskich konceptów, z wieloma sukcesami marketingowymi i sprzedażowymi. Współtwórca kultowej kampanii-manifestu Fiata stworzonej przy współpracy z prof. Normanem Devies’em, a w której uczestniczyły ikony polskiej historii jak JPII, Lech Wałęsa, Krystyna Janda, Zbigniew Boniek, K. Kieślowski, K. Penderecki, G. Markowski. Członek jury Effie 2017. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 

Zbigniew  Płuciennik

Zbigniew Płuciennik

założyciel i prezes serwisu, Szopi.pl

Jest założycielem i prezesem serwisu Szopi.pl, który od 2 lat dostarcza w największych Polskich miastach artykuły spożywcze w modelu „na żądanie”. Klient wybiera na stronie serwisu produkty z największych dyskontów i supermarketów, a „szoper”, współpracownik serwisu kupuje je w pobliskim sklepie i dowozi szybko tego samego dnia. Wcześniej przez 9 lat pracował w Alior Banku, gdzie był członkiem grupy założycielskiej i kierował szeregiem projektów i HR-em. Z wykształcenia fizyk, ma również za sobą doświadczenie w konsultingu – m.in. w The Boston Consulting Group w Polsce i w Niemczech.

Mateusz  Prus

Mateusz Prus

marketing specialist, Thulium

Obudzony o czwartej nad ranem wyrecytuje bez zająknięcia aktualne rankingi tenisowe, aż do pozycji dwusetnej włącznie. Niestety, więcej ogląda niż gra. Uwielbia wiedzę bezużyteczną, zabawy słowne i spacery.  Jak sam twierdzi, interesuje go wszystko, w Thulium bywa więc rzucany na różne odcinki. Chciałby być agrafką, która spina różne działy. Obecnie realizuje się w marketingu.

Aleksander Skałka

Aleksander Skałka

marketing automation strategy director, SALESmanago

Od początku obecności marketing automation na polskim rynku odpowiedzialny za budowanie strategii wdrożeń i rozwój projektów. Współtworzy i rozwija platformę SALESmanago. Swoją wiedzę zdobywał i wykorzystywał pracując z takimi firmami jak m.in. Orange, Idea Bank, Yves Rocher, Fru.pl, Sizeer. Prowadzi w firmie dział konsultingu odpowidzialny za wdrożenia i obsługę Klienta.
     

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Patryk  Święczkowski

Patryk Święczkowski

technical leader w Centrum Kompetencyjnym Digital, Sii

Na co dzień realizuje projekty e-commerce dla polskich i zagranicznych klientów Sii. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w zakresie aplikacji wykorzystujących PHP, w tym full-stack development. Pasjonat czystego kodu i optymalizacji rozwiązań w e-Commerce. Specjalista Magento Commerce.

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Daniel  Viglas

Daniel Viglas

solutions manager, Exponea

Daniel is an expert in finding solutions to increase revenues online. He gets the job done by using his skills in marketing automation, website personalization and analytics with a special affinity to hacking the system, growth hacking that is.

Maciej  Woźniak

Maciej Woźniak

managing partner, Whites

Ekspert SEO z 15 letnim doświadczeniem. Doświadczenie zdobywał m.in. w Agorze, pracując nad pozycjonowaniem portalu Gazeta.pl.  Od 2006 roku współtworzy agencję Whites, która wspiera w największe polskie firmy w marketingu internetowym. Autor publikacji branżowych i prelegent na wielu konferencjach z zakresu marketingu internetowego.

Mikołaj Zygmański

Mikołaj Zygmański

team leader marketing & e-commerce, S'portofino / SAT TS

Prowadzi >30 osobowy zespół i odpowiada za strategie i realizację działań marketingowo-sprzedażowych dla projektów realizowanych przez firmę SAT: ekskluzywnych butików sportowych & e-Commerce S'portofino oraz sprzedaży B2B największych marek sportowych na świecie. Doświadczenie zdobywał w projektach z branży sport & outdoor oraz prowadząc 2 własne start-upy technologiczne. W pracy stara się opierać przede wszystkim na danych potwierdzających słuszność swoich tez i realizowanych strategii. Wierzy w ludzi i samoorganizację jako klucz do sukcesu rozwoju każdego projektu. Prywatnie pasjonat squasha, miłośnik muzyki i ex-członek Toastmasters International, w którym zdobywał doświadczenie jako mówca.

Maciej  Żyto

Maciej Żyto

e-commerce director, Douglas

E-commerce Director w Douglas, największej sieci perfrumerii w Polsce. Wcześniej przez 4 lata Head of Digital Marketing w euro.com.pl - największym sklepie internetowym w CEE. Posiada 18 letnie doświadczenie w strategii i zarządzaniu operacyjnym, zdobyte w omnichannel retail, programach lojalnościowych i telekomunikacji. Maciej jest również mówcą podczas wydarzeń dotyczących rozwoju osobistego i zawodowego, gdzie opiera się na swoich doświadczeniach w biznesie, bieganiu ultra oraz wyprawach zimowych.